تراختور

در خصوص بازی با ملوان و تک گل حساسی که به ثمر رساندید برای هواداران صحبت کنید.

بازی خیلی سختی بود ، چرا که تیم ملوان دفاعی بازی می کرد و راه های نفوذ را بسته بود و به همین دلیل بازی کم گلی را شاهد بودید.خدا را شکر با حمایت و همکاری بچه ها توانستیم پیروز میدان باشیم . از هوادارانمان هم تشکر ویژه ای دارم چرا که آمدند و با تشویق هایشان گرمای خاصی را به استادیوم دادند.
 

 

 

تک گل این بازی توسط شما زده شده است ، این گل  را به چه کسی تقدیم می کنید؟

خوشحالم که گل حساس این بازی توسط من به ثمر رسیده است و امیدوارم گل های زیادی را در ادامه به ثمر برسانم ، این گل را به تمامی هواداران تراکتورسازی تقدیم می کنم چرا که آنها بی نظیر هستند و جوی که در یادگار امام درست می کنند در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

از جو هواداران گفتید ، حال و هوای استادیوم یادگار در بازی با ملوان چطور بود؟

عالی.هواداران تراکتورسازی تک تکشان یک لیدر هستند چرا که در هر دقیقه از بازی به صورت هماهنگ تشویق می کنند و همین تشویق های هماهنگ و یک صدا باعث شد تا بتوانیم با روحیه و جنگندگی بالا به گل برسیم ، باز هم از همه آنها تشکر می کنم و می خواهم در بازی های آینده نیز تیمشان را تنها نگذارند چرا که من معتقدم تراکتورسازی لیاقت قهرمانی دارد و این قهرمانی با حمایت هواداران صورت خواهد گرفت.


 



در خصوص بازی هفته بعد با تیم گهر صحبت کنید.

بازی هفته بعد هم مثل بقیه بازی ها حساس و حکم فینال دارد ، گهر تیم خوبی می باشد و مربی باتجربه و باهوشی را در اختیار دارد ، شناخت کافی را داریم ، امیدوارم با هماهنگی تیمی بتوانیم پیروز میدان شویم و با دست پر به تبریز بازگردیم.

 

8 اسفند در حال نزدیک شدن است ، کمی هم در خصوص بازی الجزیره صحبت کنید.

الجزیره تیم قدرتمندی است ولی ما هم با آنالیز این تیم و تمرینات خاصی که خواهیم داشت این قدرت را کاهش می دهیم. قدرت اصلی ما در این بازی یار دوازدهم ما یعنی هواداران می باشد ، چرا که جو خاص استادیوم یادگار بر تیم الجزیره غلبه خواهد کرد و امیدوارم در بازی هشت اسفند وقتی وارد استادیوم می شوم استادیوم را یکپارچه قرمز رنگ ببینم چراکه هوادارانمان هر چقدر یکرنگ باشند نشانگر اتحاد و هماهنگی آنها می باشد که یکی از فاکتور های مثبت برای کم کردن انگیزه تیم حریف محسوب می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس